۰
۷
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۳۸۱۶۴
کمپین رسانه ای نفت ما جواب داد؛

دکتر محسن دلاویز، تنها مدیر نفتی تهران تایید صلاحیت شد

دکتر محسن دلاویز ، مدیر جوان و خوشنام نفتی در بررسی مجدد شورای نگهبان برای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی تایید صلاحیت شد.
دکتر محسن دلاویز، تنها مدیر نفتی تهران تایید صلاحیت شد
به گزارش نفت ما ،دکتر محسن دلاویز که در رزومه کاری خویش مسوولیتهای متعددی داشته و خدمات شایان توجهی را در عرصه های مختلف  به ویژه صنعت نفت به منصه ظهور رسانده است، ثبت‌ نام خود را به عنوان تنها مدیر جوان نفتی از حوزه انتخابیه تهران انجام داد و امروز تائید صلاحیت شد.   بدین ترتیب، دکتر دلاویز در آستانه چهل سالگی و با تجارب ذیقیمت و با ارزش در حوزه های مختلف سیاسی و اقتصادی پا به عرصه انتخابات گذاشت. رزومه کاری وی سرشار است از مسوولیت ها و ایفای نقش های موثر به طوری که در کارنامه درخشان دکتر دلاویز می توان به مسوولیتهایی چون؛ سخنگوی سازمان انرژی اتمی، دبیر شورای معاونین انرژی اتمی ، مدیرکل تشکیلات و روشها و تحول اداری، مدیرکل روابط عمومی ، مدیرکل حوزه ریاست سازمان انرژی اتمی در زمان مهندس آقازاده اشاره کرد.    وی همچنین مشاورت دکتر صالحی در سازمان انرژی اتمی، معاون صندوق های بازنشستگی مهم کشور از جمله صنعت نفت، شستا، سرمایه گذاری بازنشستگی کشور و سرمایه گذاری ایران خودرو را نیز در رزومه کاری خویش ثبت و ضبط کرده است. علاوه بر موفقیت هایی که ذکر آن رفت، دکتر دلاویز مدیریت موفق و بی بدیلی بر پرچالش ترین بنگاه اقتصادی یعنی «شرکت نفت پاسارگاد» را نیز در سوابق کاری خویش جای داده است.    ایفای نقش موثر و پر رنگ دکتر محسن دلاویز در مسوولیت های پیش گفته، او را در زمره مدیران تکنوکرات در کشور قرار داده است .   همچنین عضویت در هیات مدیره شرکت های مهم اقتصادی از جمله هلدینگ سیمان شستا و ریاست هیات مدیره لوله سازی اهواز و ... می تواند پشتوانه قابل اتکاء برای دکتر دلاویز در کارزارهای تخصصی باشد . پیشتر اژانس خبری - تحلیلی "نفت ما"در گزارشی تحلیلی با عنوان نفتی هایی که جا ماندند خواستار تجدید نظر اساسی شورای محترم نگهبان در مورد نامزدهای نفتی مجلس دهم با توجه به اهمیت این صنعت در اقتصاد پسا تحریم ایران شده بود که متخصصان نفتی در کمیسیون انرژی مجلس آتی حضور یابند. این تایید نشانگر آن است که کمپین رسانه ای "نفت ما" جواب داده است. با تایید صلاحیت دکتر دلاویز بارقه امید در میان روزنامه نگاران و کارشناسان حوزه نفت و انرژی به ویژه قشر جوان به وجود آمده است که با حضوری پر شور در پای صندوق های رای مشارکت سیاسی و حق ازادانه انتخاب خود را در رای دهی به نامزدهای متخصص و متعهد نشان دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


یزدانی
خوش خبر باشید؛امیدوارم با توجه به سوابق مناسب بتوانند در انتخابات موفق باشند.
فتحی
حضور جوانتر ها مجلس را از خواب آلودگی و بی رمقی نجات خواهد داد جوانان درد جوانان را می دانند و قوانین بهتری را مورد تصویب قرار می دهند یادمان باشد جوانان امروز به منافع ملیشان بیشتر اهمیت و حساسیت نشان می دهند.
صادق
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت نفت ما.
در گذشته و در دوره های پیشین همیشه اخبار نفت و انتخابات را پیگیری میکردین و مینوشتین اما متاسفانه این دوره خبری از این کار ارزشمندتان نیست .
باید خاطر نشان کنم که جناب آقای محمد گذاری که شرکت نفتی هستند و از مدیران ارشد شرکت نفت هستند از شهر ابادان وارد عرصه رقابت انتخابات شدند و شما نام ایشان را در سایتتان نبرده این.
مردم آبادان از شما گله دارند
سایت ایشان
www.abadandigar.com
یک دوست
سلام
خدا شانس بده، با استناد به متن خبر ایشون 40 سالشون نیست و تا حالا این همه سمت مدیریتی بالا داشتن. تقریبا میشه گفت از 25 سالگی در سطح بالا مدیریت کردن پس مشخص که درد افراد عادی جامعه رو خوب درک میکنن.
هومان حیدری
با سلام
ضمن تبریک و خسته نباشید به اقای دکتر دلاویز جوان شایسته ای که تحولات بسیار عمیق و خوبی در حوزه نفت ایران به وجود اورده و امیدوارم ایشان بتوانند در پناه پروردگار حوزه نفت ایران را در خاورمیانه و جهان بالاتر و بهتر کند
ایشان کارنامه ای درخشان دارند ک توانسته اند شایستگی خود را نشان دهند
یکی از کارهای مهم دکتر دلاویز میشه بهشرکت نفت پاسارگاد اشاره کرد که بیشترین فروش را در زمان ایشان و پیشرفت را دیده ایم
سلام علیکم
امروز ه شایستگی ملاک نیسن آن چیزی ملاک است ارتباطات وراند ی که وجود دارد
سلام برادر عزیزم انشاالله موفق باشی قبادی