۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۳۱۸۷۲
گفت و گوی اختصاصی "نفت ما" با عضو کمیسیون انرژی:

وزارت نفت برای پیشبرد اهداف خود نیاز به جوانگرایی دارد

وزارت نفت نیاز به خانه تکانی اساسی دارد چرا که اگر این اتفاق نیافتد این وزارتخانه در پشبرد اهداف خود قطعا دچار مشکل خواهد شد .
وزارت نفت برای پیشبرد اهداف خود نیاز به جوانگرایی دارد
به گزارش نفت ما ،طی چند روز گذشته وزیر نفت با تاکید بر اینکه وزراء و مخصوصا مدیران نفتی باید با میانگین سنی 40 سال وارد عرصه مدیریت شوند و سیاست وزارت نفت جوانگرایی است درهمین رابطه عضو کیمسیون انرژی مجلس گفت: آسیب و آفت جدی و بزرگی برای نفت است که درهای وزارت نفت را به روی دانشمندان جوان و نخبه برای پست های مدیریتی بسته است.   امیر عباس سلطانی در گفت و گو با خبرنگار " نفت ما " با بیان اینکه معاونین و افرادی که در صنعت نفت مشغول به کار هستند بیش از 30 سال خدمت کرده اند افزود: زمان آن رسیده که آن ها به استراحت بپردازند وآقای زنگنه میدان را برای حضور جوانان که قابلیتهای بسیار و قدرت تصمیم گیری بالایی دارند فراهم کند . وی همچنین اظهار داشت: ما در شرایط فعلی جوانان متخصص و آشنا با علوم روز در این صنعت کم نداریم و به نظر بنده وزارت نفت نیاز به خانه تکانی اساسی دارد چرا که اگر این اتفاق نیافتد این وزارتخانه در پشبرد اهداف خود قطعا دچار مشکل خواهد شد .  نماینده مردم بروجن در خانه ملت افزود: این آسیب و آفت جدی و بزرگی برای نفت است که درهای وزارت نفت را به روی دانشمندان جوان و نخبه برای پست های مدیریتی بسته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


روشنگر
البته منظور شیخ الژنرال از جوانگرایی قطعاً آیدین ختلان بوده است وگرنه عملکرد ایشون در بکارگیری بازنشستگان بی تخصص خلاف گفته اخیرشون رو ثابت میکنه
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی