۱
۹
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۲۹۰۹۱

حاجی نفتی و برخی دو پاسپورتی ها مسافران ویژه لندن

اکبر نعمت‌الهی که هم‌اکنون مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت است، در این سایت، معاون مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، معرفی شده است.
حاجی نفتی و برخی دو پاسپورتی ها مسافران ویژه لندن
به گزارش نفت ما ،بر اساس اطلاعات موجود، هیئت ایرانی که در کنفرانس لندن حضور پیدا می‌کند، در مجموع بیش از 70 نفر خواهند بود که با در نظر گرفتن حداقل هزینه 30 میلیون تومانی برای سفر هر یک از این افراد، سفر چند روزه مدیران نفتی برای حضور در کنفرانس لندن، دست کم بیش از 2 میلیارد تومان آب می‌خورد. این برآورد در حالی است که بسیاری از هزینه‌های دیگر در این محاسبات لحاظ نشده است. کنفرانس 2 روزه «نفت و گاز ایران پس از تحریم‌ها» قرار است در 23 تا 25 آذر ماه امسال در یکی از هتل‌های معروف و پر ستاره جهان به نام «هتل پارک پلازا وستمینستر» در شهر لندن برگزار می‌شود که برنامه اصلی این اجلاس که سلیا کنفرانس به آن صفت «راهبردی» داده، رونمایی از تیپ جدید قراردادهای نفتی ایران موسوم به «IPC» است.

بر اساس پایگاه اطلاع‌رسانی برگزاری این کنفرانس   29 نفر از مدیران نفتی و غیرنفتی به عنوان هیئت اصلی در این همایش شرکت خواهند کرد؛ این سایت از این افراد به‌عنوان اعضای کمیته ویژه اصلاح و بازنگری در قراردادهای نفتی ایران نام می‌برد.

از میان این 29 نفر، چند تن عضو کمیته ویژه بازنگری قراردادهای نفتی ایران، چند تن از مدیران شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران و چند تن دیگر هم نام‌های کمتر شناخته شده در صنعت نفت ایران هستند که به عنوان عضو یا مشاور کمیته ویژه بازنگری در قراردادهای نفتی معرفی شده‌اند.

بر اساس اعلام سایت برگزاری این کنفرانس، هزینه ویزا و حضور هر یک از اعضای هیئت ایرانی که در این اجلاس شرکت می‌کنند، 21 میلیون تومان است که هزینه اقامت آنان در هتل پارک پلازای لندن و همچنین هزینه پرواز رفت و برگشت تهران – لندن، حق ماموریت برای اعضای هیات نفتی کشور در این هزینه محاسبه نشده است که البته این هزینه برای هر نفر بیش از 10 میلیون تومان برآورد می‌شود.

بررسی های موجود نشان می دهد که هر یک از افراد هیئت ایرانی حاضر در کنفرانس لندن که در این سایت از آنها نام برده شده است، در این سفر چند روزه به قلب بریتانیا، همراهانی دارند. همچنین گروهی از کارکنان از روابط عمومی وزارت نفت، روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، تشریفات، مترجمان، پشتیبانی و همچنین کارشناسانی از شرکت‌هایی که مدیران عامل آن در این اجلاس شرکت می‌کنند، رئیس خود را همراهی می‌کنند.

بر اساس اطلاعات موجود، هیئت ایرانی که در کنفرانس لندن حضور پیدا می‌کند، در مجموع بیش از 70 نفر خواهند بود که با در نظر گرفتن حداقل هزینه 30 میلیون تومانی برای سفر هر یک از این افراد، سفر چند روزه مدیران نفتی برای حضور در کنفرانس لندن، دست کم بیش از 2 میلیارد تومان آب می‌خورد. این برآورد در حالی است که بسیاری از هزینه‌های دیگر در این محاسبات لحاظ نشده است.

فهرست نام و مسئولیت اعضای هیئت ایرانی که در کنفرانس لندن شرکت می‌کنند، به شرح زیر است:

رکن الدین جوادی ابهری؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران
شاپور محمدی؛ معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی
امیرحسین زمانی نیا؛ معاون امور بین الملل وزارت نفت
علی کاردر؛ معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران
سید مهدی حسینی؛ رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی
مهدی عسلی، مدیرکل امور اوپک و روابط با مجامع انرژی وزارت نفت
حسین کاظم پور اردبیلی؛ نماینده ایران در هیات عامل اوپک
سید مهدی میرمعزی؛ معاون اسبق و مدیرعامل اسبق شرکت ملی نفت ایران و عضو کمیته بازنگری قراردادهای نفتی
عبدالمحمد دلپریش؛ عضو هیئت مدیره و مدیر برنامه ریزی شرکت ملی نفت ایران و مشاور کمیته بازنگری قراردادهای نفتی
عاقبتی؛ مشاور کمیته بازنگری قراردادهای نفتی
کریم زبیدی؛ مشاور کمیته بازنگری قراردادهای نفتی
هرمز قلاوند؛ مدیر امور اکتشاف شرکت ملی نفت ایران
اکبر نعمت الهی؛ معاون مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران
مرسل نژاد؛ از مدیران اداره اکتشاف شرکت ملی نفت ایران
معتمدی؛ از مدیران اداره اکتشاف شرکت ملی نفت ایران
حسین زنگنه؛ قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
سلبعلی کریمی؛ مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران
سعید حافظی؛ مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران
علی اکبر شعبان پور؛ مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس
جواد رستمی؛ مدیر پژوهش و فناوری شرکت نفت فلات قاره ایران
محمد مشکین فام؛ سرپرست مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز پارس
علی اصولی؛ مدیرعامل شرکت اکتشاف و تولید خزر
علی اکبر ماهرخ زاد؛ مدیر امورحقوقی شرکت ملی نفت ایران
رسول شیخی نژاد؛ مشاور کمیته بازنگری قراردادهای نفتی
محمدعلی عمادی؛ مشاور کمیته بازنگری قراردادهای نفتی
سید مصطفی زین الدین؛ مدیر اسبق امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران و عضو کمیته بازنگری قراردادهای نفتی
سید نصرالله ابراهیمی؛ از اداره امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران
زهرا گودرزی؛ از اداره امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران
عبدالرضا حاجی حسین نژاد؛ مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) 
 
*نکات جالب در معرفی این 29 نفر
 نام افراد و مسئولیت‌های درج شده برای آنان، همگی عینا از سایت برگزاری کنفرانس لندن ترجمه شده است. همان طور که مشاهده می‌شود بعضی از مسئولیت‌های عنوان شده برای شرکت‌کنندگان در این اجلاس، کمی دور از ذهن و جای تردید و سئوال است، برای مثال مسئولیت اکبر نعمت‌الهی که هم‌اکنون مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت است، در این سایت، معاون مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، معرفی شده است.
 
در عین حال، در شرایطی که همه مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران در این کنفرانس شرکت می‌کنند، جای بیژن عالی‌پور،مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که مسئولیت تولید بیش از 80 درصد نفت ایران را بر عهده دارد، خالی است. البته به نظر می‌رسد، حسین زنگنه، قائم مقام عالی‌پور بر صندلی وی در سالن کنفرانس هتل پارک پلازا، تکیه می‌زند.
 
همچنین در این میان، حضور «سید مهدی میرمعزی» در این کنفرانس جای تعجب و سئوال دارد، زیرا وی که مدیرعامل اسبق شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل کنونی شرکت خصوصی استوان کیش و رئیس هیئت مدیره تأسیسات دریایی ایران است، از جمله افرادی است که در اخبار ماه‌های اخیر، با حواشی بسیاری مواجه شده است.
 
نام بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران هم در میان نام‌های منتشر شده در سایت کنفرانس لندن، به چشم نمی‌خورد، گویا وزیر نفت دولت یازدهم از مهمانان ویژه این کنفرانس است.
 
حال باید منتظر ماند و دید که حضور هیئت پر تعداد مدیران نفتی در کنفرانس لندن، منهای هزینه هنگفتی که برای برگزاری و شرکت در این اجلاس می‌شود، در سال آتی میلادی، چه ثمرات و برکاتی برای صنعت نفت ایران در بر خواهد داشت این 29 مسافر لندن منبع:عصر نفت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مجیدی
با پول بیت المال خوش بگذره بهتون!
استرس مردم در گرفتن یا نگرفتن یارانه و از طرفی به قول وزیر نفت عذاب علیم یارانه ای دولت با این بریزو بپاشها دور از انسانیت است آقایان
من از طرفداران دولت تدبیر و امید هستم و از ریاست محترم جمهوری درخواست می کنم با این قبیل بی تدبیری ها که طراح آن کسی است که درلندن شرکت دارد و با برگزار کننده همایش قرارداد دارد همراهی نکنند. این همایش باید در ایران برگزار شود و آنهائی که علاقه به همکاری با صنعت نفت ایران دارند به ایران بیایند. انگلیس نه تنها در دهه سالهای 1328-1332 نقش ویژه ای در تحریم نفتی ایران داشت بلکه در دهه اخیر هم انگلیس طراح اصلی تحریم ها بود و دشمنی انگلیس با انقلاب اسلامی برهمگان روشن است. خواهش می کنیم که محل برگزاری همایش از لندن به تهران تغییر مکان داده شود و این همه هزینه به مردم تحمیل نشود.در غیراینصورت دولت محترم مطمئن باشد که یک هوادار که فکر می کرد این دولت در مبارزه باقساد ها جدی است متوجه می شود که آنچه گفتند شعار بود و این طرفدار را از دست می دهد/
دکتر محمد رب دوست
آری همانگونه که شاید دوستان بسیاری در باب غارتگری های قوم مغول خوانده باشند اما بی شک مختصر ترین و دقیق ترین سخن را در این زمینه شیخ اجل سعدی شیرازی فرموده بود آنجا که در این باب می فرماید.... آمدند و کندند و سوختند و کشتند و بردند و رفتند..... حال اگر شما با اندک نگاهی مختصر به این مسئولان امروز وزارت نفت و دقیق شدن در کارنامه ی کاری ایشان آیا بیاد آن غارتگری های مغول نمی افتید.... آیا در تارجگری منافع ملت بین قوم مغول و این نشستگان در کشتی کرسنت شما اختلافی می بینید.... بنظر شما این دلالان کرسنت از آن بانویی که با فرزند خردسالش شب را در سرمای زمستان در کنار خیابان به صبح میرساند آیا این دلالان کرسنت شرم دارند....!!!!!؟؟؟؟ از آن پدری که شب فرزندانش را گرسنه می خواباند و به آنان وعده ی حلیم سحر را می دهد در صورتیکه خود آن پدر بیش از هر کسی می داند که سحر هم قاتقی در سفره ی بی قاتقش نخواهد بود آیا این توتال بازان حیا می کنند.....!!!!! از آن بیوه زنی که در سرمای زمستان با قامت خمیده از فقر و نداری بر صف کالای یارانه ای ایستاده تا با اندک کالایی بتواند چند صباحی شکم گرسنه ی فرزندانش را سیر نماید..... این دلالان استات اویلی شرم می کنند.......؟؟؟؟؟ آیا ترس از فریاد و ناله های آن پیرزن ژنده پوشی ندارند که با تمام گلو ناله سر می دهد و نفرین می فرستد بر کسانی که در روز روشن در کرسنت و استات اویل و توتال و شل و دهها قرارداد ریز و درشت دیگر حق و حقوقش را ربودند آیا اینان از این نفرین ها هراسی به دل راه نمی دهند.........!!!!؟؟؟؟ کجاست دکتر محمد مصدق که در راه قطع کردن دست بریتانیای کبیر از صنعت نفت ایران آن خون دلها را خورد تا امروز ببیند که چگونه مشتی دزد نه تنها منافع ملی را به تاراج و یغما بردند بلکه با این لندن نشینی و لندن گردی ملی شدن صنعت نفت را هم به زیر سئوال بردند!!!!!!!! کجاست شهید راه وطن تند گویان قهرمان اولین وزیر نفت نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ببیند اکنون چگونه وزیر نفت و یارانش سر به تقسیم غنائم در لندن برده اند.....!!!!!!!! کجاست حکیم فردوسی تا که دیگر بر سیاوش سوگ نسراید بلکه بر ملیونها سیاوش امروز سوگ بسراید که مشتی دلال کرسنتی جان و جهانشان را به آتش فقر کشییده اند و خان مان شان را ربودند...... کجاست فردوسی بزرگ تا ببیند که دیگر برای ندادن کشور به دشمن نیازی نیست تا سر به سر به کشتن دهیم..... بل دلالانی داریم از نوع استات اویلی که برای دادن کشور به دشمن در راستای تامین جیب شخصی خویش خود بصورت خودکار اینکار را با ملت کرده و می کنند........!!!!!!! آری امروز حاجی نفتی های ما از پول بسرقت رفته از این ملت به لندن گردی می روند تا در این میان علاوه بر تجدید دیداری با خاندان نشسته در لندن از احکام ماموریت و حق ماموریت روزی چند ده ملیون تومان نیز برخوردار گردند....... آری سعدی باز هم بیا و اینبار بگو که قانع به نانی سیر و کرسنتیان با دنیای پول و دکل و دلار دزدی باز هم گرسنه........
امیدوارم دست از پا دراز تر بر نگردید!
یاد همایش ایرانیان خارج از کشور افتادم که مشایی برگزار کرد
سرباز نظام
لطفا به ژنرال زنگنه بگید اونجا یه سری به اسناد و قراردادهای قدیمی نفتی بین ایران و انگلیس بزنه و اون قرارداد نفت دارسی رو پیدا کنه از روی اون یه قرارداد دیگه برای نفت بین ایران و انگلیس بنویسه..... حداقلش اینه که بجان خودم اگه برا ما ملت آب نداره ولی برا کرکسان کرسنتی خوب نونی داره..... اصلا هم مشکلی نداره اینا که بحرام خواری عادت دارن.......
محسن
مدیری که اندکی غصه مردم را بخورد و از جنس مردم باشد، در اینگونه مجالس شرکت نخواهد کرد... از مهندس عالی پور گفتید که در این جمع حضور ندارد...
جبارشعبانپور
بسیارعالی که این افراد ی که تجربه وسواد دارن باعث افتخار مردم ایران است خداوند متعال به همه ی اینها سلامتی بدهد بخصوص عموی عزیزم علی اکبر شعبانپور
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی