۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۱۲۰۰۹۶

طرح تشویقی وصول مطالبات در بانک دی کلید خورد

بانک دی با هدف تکریم مشتریان و تسریع در وصول مطالبات غیرجاری، طرح تشویقی وصول مطالبات را اجرا می کند.
اسمعیل جلائی
اسمعیل جلائی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، اسمعیل جلائی، رییس اداره وصول مطالبات بانک دی با اعلام این خبر گفت : بر اساس این طرح، آن دسته از مشتریان حقیقی و حقوقی بانک دی که تا پایان سال جاری دیون آن ها در یکی از طبقات مطالباتی غیرجاری قرار داشته باشد، مشمول این طرح می شوند.
جلائی با اشاره به این که این طرح در دو بخش امهال و بخشودگی ابلاغ شده است، گفت: این طرح در راستای تکریم مشتریان و برای کمک به تسریع و تسهیل امر وصول مطالبات غیرجاری و تبدیل منابع راکد به منابع مولد و استفاده از آن در چرخه اقتصادی و رونق تولید در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس اداره وصول مطالبات افزود: بر اساس این طرح، مشتریانی که تا پایان سال جاری نسبت به تسویه مانده بدهی خود در طول اجرای این طرح اقدام نمایند، مشمول اعمال بخشودگی جرایم مازاد بر نرخ قرارداد خواهند شد.
وی همچنین درباره شرایط بهره‌مندی از بخش امهال این طرح تاکید کرد: مشتریانی که تا پایان سال جاری برای تعیین تکلیف بدهی‌های غیرجاری خود به شعبه مربوطه بانک دی مراجعه نمایند و اقدام موثری در این خصوص انجام دهند، بانک حداکثر مساعدت لازم را در خصوص امهال بدهی آنان بعمل خواهد آورد.
جلائی این طرح را فرصتی برای کاستن از دغدغه های نظام بانکی در حوزه وصول مطالبات و شرایطی ویژه برای مشتریان مشمول دانست.
شایان ذکر است این طرح تا پایان سال جاری اعتبار دارد و پس از آن تمامی شعب بانک دی  پیگیری مطالبات را حسب مفاد روش اجرایی پیشگیری، پیگیری و وصول مطالبات ابلاغی انجام خواهند داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی