۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۱۲۰۰۸۱

پرواز تهران كرمانشاه دچار حادثه شد+تکمیلی

یک فروند ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر که تهران را به مقصد کرمانشاه ترک کرده بود حوالی ساعت ۶ صبح امروز به هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه از باند خارج شد.
فایل ویدیو
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، به كسى آسيب نرسيده اما شاهدان عينى از خروج هواپيما از باند خبر مى دهند.

مقام مسئول ایران ایر گفت: پرواز شماره 283 ایران ایر در مسیر تهران- کرمانشاه صبح امروز پس از نشستن در فرودگاه کرمانشاه در ورود به محل تاکسی وی به دلیل برف و بوران زیاد و نبود دید از محل چرخ جلو با سکوی کنار محل پیاده کردن مسافر برخورد کرد.
 
معصومه اصغرزاده اظهار داشت: پرواز شماره 283 ایران ایر در مسیر تهران- کرمانشاه ساعت 5 صبح امروز انجام شد و به سلامت در فرودگاه کرمانشاه به زمین نشست.

وی ادامه داد: این هواپیمای ایرباس پس از رفتن به محل تاکسی‌وی و پیاده کردن مسافر به دلیل برف و بوران شدید که موجب شده سطوح پروازی از برف پوشیده باشد و دید به حداقل ممکن برسد، در هنگام ورود به پارکینگ چرخ جلو به بخش چمن شده کنار تاکسی‌وی وارد می‌شود که هواپیما نیز متوقف شده است.

مدیر کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: مسافران این هواپیما پیاده شده و از طریق اتوبوس به سالن ترانزیت منتقل شدند و از نظر فنی هم مشکل خاصی برای هواپیما رخ نداده است و پس از چکاپ ایمنی مجددا وارد عرصه عملیاتی و پروازی می‌شوند.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی