۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۱۲۰۰۰۶

اعلام سومین عرضه اولیه بورس در بهمن

پس از اینکه اعلام شد فردا شرکت ذوب روی اصفهان با نماد «فروی» عرضه اولیه خواهد شد، مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران خبر از عرضه اولیه یک شرکت محصولات شوینده در بهمن ماه داد.
اعلام سومین عرضه اولیه بورس در بهمن
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  پس از اینکه اعلام شد عرضه اولیه «فروی» سه‌شنبه انجام خواهد شد، علی صحرایی، مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد شرکت پدیده شیمی قرن در حال نهایی‌کردن فرایند درج نماد خود در بورس است و به احتمال زیاد در بهمن ماه شاهده عرضه اولیه این شرکت خواهیم بود.

ابراهیم ابراهیمی، عضو هیات مدیره گروه مالی کوروش، نیز در این خصوص بیان کرد، شرکت پدیده شیمی قرن یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ پدیده شیمی پایدار از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی گلرنگ است و در حال حاضر ۷.۵ درصد سهم بازار محصولات شوینده کشور را در اختیار دارد و پیش بینی می شود تا سال ١۴٠۴ سهم بازار شرکت پدیده شیمی قرن از محصولات شوینده کشور به ۱۵ درصد برسد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، در سال ۹۸ فروش این شرکت با سرمایه ثبت شده ۱۰۰میلیارد تومانی بیش از هزار میلیارد تومان بوده است. نکته مهم در خصوص شرکت پدیده شیمی قرن این است که سهامدار اصلی آن شرکت پدیده شیمی جم با مالکیت بیش از ۴۳ درصد از سهام است. پدیده شیمی جم، تولیدکننده مواد اولیه محصولات شوینده است و در آذرماه در فرابورس پذیرش شده و با عرضه اولیه پدیده شیمی جم (زیرمجموعه پدیده شیمی قرن) سودآوری این شرکت بابت این عرضه هم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی