۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
کد مطلب : ۱۱۹۹۹۶

کم‌فروشی بنزین را به شماره 09627 اطلاع دهید

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: اگر مردم مشاهده کردند در جایگاهی کم‌فروشی بنزین اتفاق می‌افتد به مرکز پاسخگویی ما به شماره 09627 اطلاع دهند و این مرکز کاملا آماده‌ی پاسخگویی به مشکلات ایجاد شده است.
کم‌فروشی بنزین را به شماره 09627 اطلاع دهید
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  فاطمه کاهی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی  درباره صحت و سقم کم‌فروشی بنزین در جایگاه‌های سوخت گفت: شرکت پخش کاملا موضوع هوافروشی در جایگاه‌های بنزین را رد می‌کند. البته این احتمال وجود دارد که در جایگاهی تلمبه از حالت کالیبره خارج شود، در نتیجه مقدار بنزین نمایش شده روی نمایشگر با مقدار واقعی بنزین تزریق شده متفاوت باشد. ولی باید توجه داشت که این تعداد تلمبه‌ها در مقایسه با تعداد تلمبه‌هایی که کالیبره و سالم هستند و به درستی کار می‌کنند خیلی ناچیز هستند.

وی ادامه داد: اگر مردم مشاهده کردند در جایگاهی کم‌فروشی بنزین اتفاق می‌افتد به مرکز پاسخگویی ما به شماره 09627 اطلاع دهند و این مرکز کاملا آماده‌ی پاسخگویی به مشکلات ایجاد شده است. در این راستا هموطنان عزیز اگر مواردی را مشاهده کردند شماره تلمبه و جایگاه را به این شماره گزارش دهند و مطمئن باشند که شرکت ملی پخش در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

کاهی همچنین افزود: علاوه بر این شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به صورت ماهیانه حداقل دو بار جایگاه‌های بنزین را کنترل و بازرسی می‌کند تا موارد کم‌فروشی اتفاق نیفتد. همچنین این نظارت‌ها توسط سازمان ملی استاندارد نیز انجام می‌شود. با این حال اگر مردم چنین مشکلاتی را مشاهده کردند به ما اطلاع دهند و این موارد بدون استثنا توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیگیری می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین اظهار داشت: مردم اطمینان داشته باشند که در صورتی که موردی کم‌فروشی گزارش داده شود بازرس ما این موضوع را پیگیری خواهد کرد و اگر تخلف جایگاه محرز شود قطعا برخوردهای لازم بسته به میزات تخلف انجام خواهد شد.

توضیحات روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در حالی است که روز گذشته بیژن زنگنه وزیر نفت نیز در حاشیه نشست با روسا و اساتید دانشگاه‌ها درباره‌ی "طرح‌های میدان محور" صنعت نفت در جمع خبرنگاران درباره کم‌فروشی برخی جایگاه‌های بنزین گفت: «در حوزه کم‌فروشی بنزین در جایگاه‌ها که قطعا کم‌فروشی صورت گرفته است و اگر کسی در این حوزه تخلفی انجام دهد، شرکت پخش با آنها حتما برخورد می‌کند و جرائمی را در نظر گرفته است و حتی ممکن است آن جایگاه‌ها با قطع سوخت مواجه شوند. البته تا آنجایی که امکان داشته باشد ما به قطع سوخت عمل نمی‌کنیم چون برای مردم هم به خصوص در شهرهای بزرگ مشکلاتی را ایجاد می‌کند».
 
منبع: فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی