۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۱۸۹۱۵

سبد محصولات پتروشیمی تندگویان متنوع می‌شود

متنوع‌سازی سبد تولید محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات از برنامه‌های اولویت‌دار و کلیدی شرکت پتروشیمی تندگویان است که در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.
سبد محصولات پتروشیمی تندگویان متنوع می‌شود
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان اعلام کرد که این شرکت از ابتدای امسال تاکنون موفق به ثبت رکوردهای جدید تولید محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات شده، به طوری که مهرماه امسال به رکورد تولید حدود ۱۱۰ هزار تن محصول دست یافته است.

افزون بر این، در کنار افزایش تولید، متنوع‌سازی سبد تولید محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات یکی از برنامه‌های اولویت‌دار و کلیدی این شرکت پتروشیمی کشور به شمار می‌رود، به‌طوری‌ که سیدرضا قاسمی شهری، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از تولید محصولات جدید و متنوع‌سازی سبد تولید فرآورده‌های پلی‌اتیلن ترفتالات، در آینده‌ای نزدیک خبر داده است.

پتروشیمی شهیدتندگویان سالانه حدود ۴۷۰ هزار تن خوراک پارازایلین نیاز دارد که با توجه به افزایش تولید پتروشیمی نوری، در عمل مشکل خوراک غول تولید PET ایران در سال ۹۸ منتفی شده است.

پتروشیمی شهیدتندگویان به‌عنوان بزرگ‌ترین و تنها تولیدکننده محصول PET در صنعت پتروشیمی کشور از ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۵۸۷ هزار تن محصول متنوع از جمله گریدهای مختلف PET برخوردار است. محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات از مهم‌ترین پلی‌استرهای قابل استفاده در تولید الیاف و پنبه مصنوعی برای صنایع نساجی، تولید انواع بطری نوشابه، قوطی و ظروف مورد استفاده در بسته‌بندی مواد غذایی، دارویی، بهداشتی و همچنین صنایع تولید فیلم‌های پلاستیکی به شمار می‌روند.

پتروشیمی شهید تندگویان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات و گریدهای متنوع کاربردی در صنایع نساجی از فردا به‌مدت چهار روز میزبان علاقه‌مندان و مشتریان خود در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی (ایران تکس ۲۰۱۹) در سالن ۳۸ غرفه ۳۴ است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی