۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۱۱۵۷۵۰

ترامپ: تحریم‌ها علیه کره‌شمالی باقی می‌ماند

ترامپ و کیم برای اولین بار در سال 2018 در سنگاپور دیدار کردند، دیدار این دو به یک بیانیه دو صفحه‌ای انجامید که بسیاری از کارشناسان آمریکایی نیز آن را بی‌ارزش خواندند.
ترامپ: تحریم‌ها علیه کره‌شمالی باقی می‌ماند
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  دونالد ترامپ پس از دیدار با رهبر کره‌شمالی در خاک این کشور به‌عنوان اولین رئیس‌جمهور آمریکا، اعلام کرد تحریم‌ها علیه کره‌شمالی به قوت خود باقی می‌مانند

 «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا پس از دیدار با «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی که برای اولین بار در خاک کره‌شمالی صورت گرفت، به‌همراه «مون جائه این» رئیس‌جمهور کره‌جنوبی در جمع خبرنگاران حاضر شد.

ترامپ با وجود مثبت و تاریخی توصیف کردن دیدار با کیم، در جمع خبرنگاران گفت: «تحریم‌ها باقی می‌مانند».

این درحالی است که ترامپ پس از دست دادن با کیم و گام برداشتن دو رهبر به سمت خاک کره‌شمالی به خبرنگاران گفت: «می‌خواهم بگویم این افتخاری است که نصیب من شد. عبور از این خط افتخار بزرگی است، پیشرفت بزرگی است، دوستی بزرگی ایجاد شده است».
 
ترامپ و کیم برای اولین بار در سال 2018 در سنگاپور دیدار کردند، دیدار این دو به یک بیانیه دو صفحه‌ای انجامید که بسیاری از کارشناسان آمریکایی نیز آن را بی‌ارزش خواندند. دیدار بعدی آنها در هانوی، پایتخت ویتنام برگزار شد که هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت و یک شکست تمام‌عیار بود.

رویترز گزارش داده بود که در این دیدار، ترامپ روی کاغذی خواسته‌های آمریکا را نوشت و تحویل کیم داد. این خواسته‌ها، چیزی شبیه به مدل لیبی را برای کره شمالی تداعی می‌کرد. پیونگ‌یانگ نیز با این خواسته‌ها مخالفت کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی