۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۱۰۸۴۶۸

تغییر مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران

سعید مهتدی تا انتصاب مدیرعامل جدید عهده دار امور شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران شد و جایگزین محمدرضا موثقی‌نیا که بیش از ۴ سال مدیرعامل این شرکت بود، گردید.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما "  به نقل از روابط عمومی پتروشیمی مکران جلسه امروز (چهارشنبه، 28 آذرماه) هیات مدیره شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران تشکیل شد و طی آن سعید مهتدی که تا پیش از این مدیرعامل شرکت آب نیروی مکران بود، جایگزین محمدرضا موثقی‌نیا گردید. مهتدی از مدیران خوشنام نفتی و مدیرعامل اسبق شرکت توربو کمپرسور نفت  (OTC)می‌باشد. محمدرضا موثقی‌نیا با بیش از 4 سال مدیریت در این شرکت، طولانی‌ترین سابقه مدیریت این مجموعه را بر عهده داشت و سبب جهش‌های اساسی و راهبردی در این مجموعه عظیم گردید. در بخشی از تقدیری که از موثقی‌نیا به عمل آمده نوشته شده است: بی شک چابهار و خطه مکران یاد و خاطره رادمردی راسخ، پاک‌دست و مهندس که در قامت یک سرباز کوشا و جهادگر ندای رهبر برای آبادانی این منطقه را لبیک گفت وکوله بار علم و تجربه خود را در این خطّه به کار گرفت و با آرزوی شسته شدن فقر از چهره رنج‌کشیده جنوب شرق کشور، در فکر توسعه صنعت پتروشیمی در قالب سومین قطب این صنعت بود را هرگز فراموش نخواهد کرد و نامتان در سپهر تاریخ صنعت سیستان و بلوچستان جاودانه خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


دلسوزی مهندس موثقی نیا و سلامت ایشان در کنار پشتکار ستودنیشون باعث رونق پتروشیمی مکران شد. علی رغم همه دست اندازی ها و اذیت کردن های سازمان های مختلف...
رساندن گاز به زاهدان بزرگترین دستاورد ایشان بود
حتما هر جا باشن موفق میشن
جزو معدود مدیران دست پاک و کاربلد
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی