۰
۹
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۱۰۴۸۴۶

مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران شد

وزیر نفت در حکمی، مسعود کرباسیان را برای مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت منصوب کرد.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،وزیر نفت در حکمی، مسعود کرباسیان را برای مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت منصوب کرد.  متن حکم بیژن زنگنه خطاب به کرباسیان به شرح زیر است: «با توجه به این‌که در اجرای ماده ۵۰ قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران، اعضای هیئت مدیره این شرکت، جنابعالی را برای تصدی مدیریت عامل این شرکت پیشنهاد کرده‎اند، لذا با توجه به تعهد، تجارب و سوابق درخشان مدیریتی جنابعالی در سطوح عالی اجرایی و اقتصادی، بدینوسیله با استعانت از خداوند قادر متعال، به استناد اختیارات ناشی از ماده یادشده از اساسنامه شرکت و همچنین مجوز دریافتی، جنابعالی را برای مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت منصوب می‎کنم. انتظار بر این است که در تعامل سازنده با هیئت مدیره محترم شرکت و با جلب مشارکت همکاران محترم شرکت، با اتکال به ذات اقدس الهی، در اجرای طرح‎ها و انجام فعالیت‎های بسیار مهمی که برعهده این شرکت به ویژه در شرایط تحریم‎های ظالمانه قرار دارد، موفق باشید.» زنگنه پیش از این نیز در حکمی، کرباسیان را به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب کرده بود. 
   
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مملكت گل و بلبل كه قانونش در روز اجرايي شدن توسط زنگنه سوراخ شد
مباركه ................

پاسخ:
وای بحال نفت که امثال کرباسیان بی تخصص می شود مدیر عامل شرکت نفت و افسوس که زنگنه که ادعای ژنرالی دارد نتوانست از درون شرکت نفت با این همه پرسنل و مدیر لایق احدی را برای مدیرعاملی انتخاب کند و کار تخصصی را به ادمی داد که از مجلس عدم کفایت کاری گرفته بود !!!!!!!!!!!!!!!!
کمالی
قضیه بازنشسته‌ها و ممنوعیت بکارگیری آنها مثل قضیه نخواستن شاه بود که شاه نخست وزیر عوض می‌کرد. و مردم شعار می‌دادند ما خر نمی‌خواهیم پالان خر را عوض می‌کنند.
کمالی
آقایان نفت ما از چه می‌ترسید؟
باسلام
آقای کرباسیان دروزارت اقتصادفرق اقتصادکلان رابااقتصادخردنتونست تشخیص بده حال سوال اینجاست جطوری می خوادتحریم ها رادوربزنه لطفا به خدمت ایشون اعلام شود.باتشکر
کارشناس نفت
واقعا متاسفم .
وزيري كه جاي بلبل گنجشك به نفت تزريق كرد
لطفی
زنگنه دیکتاتور بی‌مبالات است. در حکم نوشته: "اعضای هیئت مدیره این شرکت، جنابعالی را برای تصدی مدیریت عامل این شرکت پیشنهاد کرده‎اند". دروغ محض....
میتی
خدا ما را و خصوصا مسوولین ما رو از بلیه ی دروغ مصون بدارد. در تمامی احکام معاونتهای وزیر و مدیران چهار شرکت اصلی زیر مجموعه وزارت نفت، به دروغ و به تزویر، نوشته شده به پیشنهاد اعضای هیات مدیره، فقط خواسته است مطابق اساسنامه که نحوه ی و شرط انتخاب مدیران عامل را، پیشنهاد اعضای هیات مدیره منظور نموده، عمل نماید که مر قانون باشد. زهی خیال باطل و دروغ. تمامی تصمیمات را خود وزیر، شخصا می‌گیرد و به نام اعضای هیات مدیره بیچاره و دست بسته در مقابل وزیر و البته اعضای ترسو و مقام پرست، قالب می‌کند.
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی