۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
کد مطلب : ۱۰۰۲۰۰
اختصاصی "نفت ما"؛

حراست شرکت متن بازنشسته استخدام می کند!

از آنجا که بسیاری از جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها رویای شاغل شدن را در سر می پرورانند و بسیاری از جوانان این مرز و بوم در حسرت شغل روزهای خود را سپری می کنند رییس حراست شرکت متن در اقدامی قابل تأمل و بر خلاف دستور وزیر نفت اقدام به جذب نیروهای بازنشسته کرده است!
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، این روزها پیدا کردن کار برای جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به سرابی تبدیل شده که قرار هم نیست حالا حالاها رنگ واقعیت به خود بگیرد!
 از آنجا که بسیاری از جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها رویای شاغل شدن را در سر می پرورانند و بسیاری از جوانان این مرز و بوم در حسرت شغل روزهای خود را سپری می کنند رییس حراست شرکت متن در اقدامی قابل تأمل و بر خلاف دستور وزیر نفت اقدام به جذب نیروهای  بازنشسته کرده است!

 این در حالیست که گفته می شود خود ایشان هم بدون اطلاع و اخذ مجوزهای رسمی از وزیر نفت به وزارت نفت مأمور شده است که این نیز در نوع خود جای بررسی و تأمل دارد.

 از سازمان حراست وزارت نفت و حراست شرکت ملی نفت  انتظار داریم که با جدیت بیشتری پیگیر این موضوع بوده و با متخلفین جذب نیروهای بازنشسته در شرکت متن برخورد قانونی و قاطع صورت پذیرد .

 اسامی اعضای بازنشسته و جذب شده در شرکت متن نزد "نفت ما" محفوظ است و در صورت تمایل مراجع ذی صلاح در اختیار شان قرار خواهد گرفت.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی