۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
کد مطلب : ۱۰۰۲۰۰
اختصاصی "نفت ما"؛

حراست شرکت متن بازنشسته استخدام می کند!

از آنجا که بسیاری از جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها رویای شاغل شدن را در سر می پرورانند و بسیاری از جوانان این مرز و بوم در حسرت شغل روزهای خود را سپری می کنند رییس حراست شرکت متن در اقدامی قابل تأمل و بر خلاف دستور وزیر نفت اقدام به جذب نیروهای بازنشسته کرده است!
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، این روزها پیدا کردن کار برای جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به سرابی تبدیل شده که قرار هم نیست حالا حالاها رنگ واقعیت به خود بگیرد!
 از آنجا که بسیاری از جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها رویای شاغل شدن را در سر می پرورانند و بسیاری از جوانان این مرز و بوم در حسرت شغل روزهای خود را سپری می کنند رییس حراست شرکت متن در اقدامی قابل تأمل و بر خلاف دستور وزیر نفت اقدام به جذب نیروهای  بازنشسته کرده است!

 این در حالیست که گفته می شود خود ایشان هم بدون اطلاع و اخذ مجوزهای رسمی از وزیر نفت به وزارت نفت مأمور شده است که این نیز در نوع خود جای بررسی و تأمل دارد.

 از سازمان حراست وزارت نفت و حراست شرکت ملی نفت  انتظار داریم که با جدیت بیشتری پیگیر این موضوع بوده و با متخلفین جذب نیروهای بازنشسته در شرکت متن برخورد قانونی و قاطع صورت پذیرد .

 اسامی اعضای بازنشسته و جذب شده در شرکت متن نزد "نفت ما" محفوظ است و در صورت تمایل مراجع ذی صلاح در اختیار شان قرار خواهد گرفت.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی